טונרים למדפסת – מה הבדלים בין מקורי לחלופי

כמה פעמים יצא לנו – אלה מאיתנו המתעסקים במדפסות כמובן – להתחבט לפני רכישה בין טונר כזה או אחר. בין טונר מקורי או חלופי. בין טונר מדגם כזה או מדגם מתקדם יותר. כנראה להרבה מאיתנו זה כן קרה וננסה לענות כאן על ההבדלים בין טונר וטונר.

מה הבדלים בין מקורי לחלופי |

החברה המייצרת את הטונרים כמובן תהיה בראש סדר העדיפויות וגם ההבדלים. ההבדלים יכולים להיות ברמת חוזק וחדות וגמישות ומידות המדפסת בהתאם לקופסת הטונר. 

ראש דיו מקורי תמיד יהיה שייך לחברה המייצרת את המדפסת. כלומר אם יש לנו מדפסת LG  כל החלקים שנמצאים בה והנלווים אליה יהיו גם כן של LG וכך  כשנרצה לקנות טונר למדפסת הLG שלנו נרצה שהיא תהיה שייכת לחברת LG גם כן וזה יחשב כמובן לחבקה המקורית ולטונר המקורי של שאיתו יהיה למדפסת הכי נוח וקל לעבוד.

מהו ראש דיו חלופי |

אז כמובן שכל מה שרשמנו על ראש דיו מקורי לא יהיה רלוונטי עבוד ראש דיו חלופי שאינו שייך לחברה של המדפסת שלנו. כן נוכל להכניס לדוגמא ראש דיו של חברת HP למדפסת מסוג  LG שלנו אבל ראש דיו זה יחשב לחלופי כי אינו הותאם מלכתחילה לסוג המדפסת בה אנחנו משתמשים.

תקלות ובעיות שיכולות להתרחש בראש דיו חלופי |

אחרי שאנחנו מבינים שאין תחליף לראש דיו המקורי שאותו ייצרו בדיוק עבור סוג מדפסת מסויימת, נדע שקיימות בעיות נדירות כאשר מכניסים ראשי דיו חלופיים למדפסות לא להם. מכיוון שמדפסת מיוצרת ומותאמת לראש דיו מסויים, כל חריגה או הכנסת גוף זר לתוכה בדמות ראש דיו חלופי, לעיתים תגרום בעיות למדפסת שכן היא לא מותאמת לעבודה עם סוג ראש דיו אחר.

בגדול, שימוש בראש דיו חלופי לא אמור לפגוע במדפסת. נדיר מאוד שראש דיו יגרום לתקלות במדפסת אחרת. במידה ורכשתם ראשי דיו תואמים מחנויות מקצועיות ומוכרות או מאתרים מכובדים ובעלי שם, לא אמורה להיות שום סיבה שהמוצר יפגע או יסב נזק למדפסת שלכם.

אולי יעניין אותך גם דיו למדפסת samsung

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תרופות לכאבי אוזניים
דלקת אוזניים משפיעה על האוזן התיכונה (ממש מאחורי עור התוף). דלקות באוזן התיכונה, שכיחות אצל ילדים...
קרא עוד »
ינו 14, 2021
הגברת ייצור זרע – האם שינוי בתזונה משפיע על התהליך?
גברים שביצעו ספירת זרע או בדיקות שונות שקשורות לתהליכי פוריות - בוודאי יבינו יותר על תנועתיות הזרע...
קרא עוד »
מאי 28, 2022
מכשירי שמע דיגיטליים
כשאנחנו מתחילים להתבגר אנחנו לאט לאט מגלים כי אנחנו שומעים פחות. כאשר מתבגרים אנו כבר לא שומעים ברור...
קרא עוד »
ינו 10, 2022