אילו עגילים הכי כדאי לשים לתינוקות

ניתן לראות כיום יותר ויותר תינוקות שעונדות עגיל באוזן. ההמלצה היא לא להוריד את העגיל הראשון מהאוזן למשך שלושה שבועות עד חודש וחצי כדי שהחור לא ייסגר. לאחר שהמקום החלים ואין חשש שהחור ייסגר, ניתן בהחלט להוריד אותן ולרכוש תמורתן אחרות. אז איך בוחרים עגילים לתינוקות ומה הכי כדאי לשים להן?

מונעים אינפקציה וזיהומים

חורים באוזניים הם מעין פצע שצריך להחלים ולכן, יש להשתמש בחומר חיטוי שישמור על החור שיהיה כמה שיותר הגייני עד שהוא מתרפא לחלוטין. כמו כן, כדאי למרוח גם משחה להרגעת העור שתזרז את זמן ההחלמה. מלבד זאת, כדאי תמיד לבחור במקום מקצועי שבו יבצעו את הניקוב בצורה סטרילית שתסייע להפחית את ההיתכנות לאינפקציה ולזיהומים. כמו כן, חשוב לזכור כי בניגוד לנשים שמחליפות עגילים בתדירות גבוהה, התינוקות נשארות עם אותם עגילים לאורך זמן ולכן חשוב להוציא אותם אחת לתקופה, לחטא את האוזן ואת העגילים ורק לאחר מכן להחזיר אותם שוב.

הקפידו לבחור עגילים איכותיות

גם אם לעצמך את מתפשרת וקונה עגילים זולות ולא איכותיות, לא כדאי לך לעשות זאת כאשר זה מגיע לתינוקת שלך. העור שלך הוא כבר פחות רגיש מאשר העור הצעיר של התינוקת ולכן זה פחות קריטי עבורך להקפיד על ענידת עגילים היפו אלרגניים. לעומת זאת, לתינוקות יש עור רך ועדין ואם תחשפי אותו לחומרים זולים ולא איכותיים, הוא עלול לפתח זיהומים שיהיה קשה לרפא אותם אחר כך. על כן הקפידי לבחור בעגיל איכותי עבור התינוקת שלך.

עגילי זהב – מתאים לכל אחד

זהב הוא חומר מתכתי טבעי שאינו גורם לגירויים או לאלרגיה בעור. על כן כאשר מדובר בעור רגיש במיוחד או בתינוקות קטנים, כדאי לרכוש עגילים מזהב. עגילי זהב אינם גורמים לאינפקציה או לרגישות ואף אינם משאירים סימנים על העור. יתרון נוסף שיש לעגילי הזהב הוא, שהם מתאימים לכל גיל. ניתן למצוא אותם בשלל דגמים – צמודים לאוזן, מתנדנדים, חישוקים וכדומה. כמובן שהם גם מגיעים בגדלים שונים וניתן בהחלט למצוא את העגיל הקטן והמושלם עבור התינוקות הרכים והענוגים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אימון TRX אישי
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מתעניינים בתחום של אימון TRX אישי. מדובר ללא ספק על אחד מסוגי...
קרא עוד »
דצמ 27, 2020
מעילים לנשים במבחר סגנונות לבחירה
המעיל הוא אחד מחלקי הבגד הכי חשובים ומרשימים בקיץ ובחורף כאחד. כשמדובר במעילים לנשים, יש לנו סגנונות...
קרא עוד »
יול 24, 2023
היתר בניה לבריכה – איך מקבלים?
בריכה היא תוספת נהדרת לכל חלל מגורים חיצוני. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת להתקרר במהלך חודשי...
קרא עוד »
מאי 27, 2023