הכן מרזבך לחורף

כל גג זקוק למרזב – ולא סתם מרזב, אלא אחד שיהיה תקין ויציב ופועל היטב. מרזבים שאינם מטופלים ומתוחזקים עלולים להפוך למקור מרגיז לנזילות ואף לסכנה לבני הבית או לעוברים ושבים. כאשר החורף מתקרב, זה הזמן המתאים להכיר את כל הצעדים הנכונים לטיפול במרזבים. הכן מרזבך לחורף, כך תעשו זאת נכון. 

בדקו את המרזב מקרוב 

הדבר הראשון והפשוט ביותר לביצוע במסגרת פעולת הכן מרזבך לחורף זה להתקרב למרזב ולבדוק מקרוב. בפתח יציאת המים עלולים להצטבר כל מיני עלים, פסולת, ניילונים, נוצות של יונים ועוד. במידה וישנה גישה נוחה ובטוחה, גשו ונקו את פתחי הכניסה והיציאה של המרזב. במידה ולא קיימת גישה נוחה, כדאי להזמין איש מקצוע של אדיב חברת איטום המומחה בעבודות גובה וטיפול במרזבים. 

בדיקת זרימה 

על מנת לבדוק שאין תקלה במרזב, רצוי לבדוק שהמים זורמים בתוכו ללא שום בעיה. במסגרת הכן מרזבך לחורף, רצוי להזרים מים ולבדוק שהם יוצאים בצורה חופשית. במידה ומאתרים נזילה כזאת או אחרת, זה הזמן לטפל בה ולחפש שירותי איטום גגות בתל אביב, עוד לפני שמתחילים הגשמים. 

בדיקת יציבות 

כאשר מרזבים מתיישנים, הם עלולים להפוך לפחות יציבים ועשויים אף להתפרק ולקרוס. בשום אופן אין להיתלות על מרזב או להישען עליו סתם כך, שכן מדובר בסכנה. על מנת שמרזב לא יתנתק בזמן הלא מתאים ויגרום לאסון, ניתן לבדוק את יציבותו מבעוד מועד. פעולה כזאת יכולה להתבצע על ידי מומחים לתיקון גגות ומרזבים.  

החלפת מרכיבים חלודים 

במידה וחלקים מסוימים של המרזב החלידו או ניזוקו באופן אחר, כדאי שאיש מקצוע יתקן ויחליף בחדשים. סימני חלודה עלולים להוביל לנזילות והצפות, וכדאי למנוע זאת מראש. החלפת מרכיבים שהתיישנו תשמור על המרזב תקין ותמנע נזילות מהגג ודרך התקרה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אנשי המרכז, נמאס לכם לרדוף אחרי מסעדות ביום האהבה – שף פרטי עד הבית
אם אתם מתכננים לקחת את האנשים שאתם אוהבים למסעדה ביום מיוחד כמו ביום האהבה: אתם בוודאי מחפשים אחרי...
קרא עוד »
מרץ 26, 2022
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים צימרים במרחב הכפרי
מי מאתנו לא זקוק לחופשה מידי פעם? האמת היא, שעכשיו, אחרי הגל הנוכחי של הקורונה ועם האביב שבפתח, זה הזמן...
קרא עוד »
מרץ 15, 2022
לקראת האביב: איפה תמצאי שמלות מיוחדות
האביב כבר כאן, וזה הזמן המושלם להוסיף כמה שמלות חדשות ורעננות לארון הבגדים שלך. מציאת השמלה הנכונה...
קרא עוד »
מאי 07, 2023