מסלולי טיול בצפון שחייבים להכיר לסופי שבוע וימי חול

מחפשים יום טיול מהנה במקום מיוחד בצפון שעוד לא דרכה רגלכם בו? מתכננים טיול בצפון ארצנו היפה? מתחברים למראות הירוקים, נופים הררים, נחלים גועשים ונהרות מקציפים? אוהבים להיתקל במהלך הטיול בבעלי חיים? מתלבטים אם המסלול יתאים לטיול עם המשפחה, החברים או את צוות המשרד ליום כיף וגיבוש ?

בחרו את דרגת הקושי של הטיול, בהתאם למשתתפים ולאופיים, בחרו את הנופים שתרצו לחוות, בחרו את מספר הימים למסלול והמומחים של ענת יסדרו לכם מסלול מהחלומות, או כמה מסלולים שיתאימו בול אליכם ולצרכים שלכם, בהתחשבות מדוייקת בכל החברים למסלול.

"מטיילים עם ענת" מכירים את כל מסלולי הטיול בצפון ארצנו היפה

למה אתם מחכים?צאו לטיול של חייכם במרחק של מספר שעות נסיעה בודדות! יותר מ- 20 שנות ניסיון בתכנון והדרכת טיולים, בהכנת השרירים והנפש למסע מרתק ומאתגר אל עבר הנוף האינסופי שלנו בצפון מדינת ישראל היפה. ד"ר ענת אביטל וצוותה יסייעו לכם להתאים את מסלול  הטיול אליכם ואל הציפיות שלכם. מסלולי ההליכה היפים ביותר בישראל, בין אם המסלולים האתגריים ובין אם המסלולים המתאימים לכל המשפחה, כן, גם לסבא וסבתא ולקטנטנים שלכם. מעוניינים לשלב מסלול טיול רטוב וייבש בנחל מרהיב ביופיו, או שאתם מעדיפים להישאר יבשים?

בחרו בנחל או במסלול המתאים לכם

כל טיול במסלולי טיולים בצפון יכול להפוך לחוויה מרגשת בשטח ארצנו היפה, מסלול בין הרים מיוערים, מסלול מרגש בנחל עיון, נחל ציפורי או מסלול הג'ילבון המאתגר,  הירדן ההררי ממצד עתרת, טיול ברמת הגולן, מפל התנור, מפלי קניון הבזלת בנחל חרוד, הר הכרמל, נחל השופט: טיול מים קליל וקצר, טיול בגליל, מצוק מבוא חמה- מעל נופי כינרת,  חוויה הררית בגולן, המשלבת רחצה בכנרת והעמקים הקסומים, טיול בתל יודפת, הר מירון, שמורת טבע המג'רסה, הבטה אל עבר הנוף מתוך מערת קשת, טיול בנחל אכזב – נחל עייט והמסלולים עוד מרובים…

בחרו בעבורכם מסלול טיול והיוועצו עימנו להתאמה המושלמת.

שלבו אטרקציות ייחודיות המתאימות לכולם

.שלבו במסלול שלכם רחצה בים, בן אם במים מתוקים בכנרת או בחופי אכזיב תוכלו לשלב גם מסלול טיול מרגש מלא אדרנלין ברכב שטח 4X4 שיקפיץ אתכם ואת הטיול שלכם תרתי משמע.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פלייבקים
אלו פלייבקים שניתן להשתמש בהן ליצירת שיר. הם מבוססים על ז'אנר מסוים והוקלטו על ידי האמן. הפלייבק נועדה...
קרא עוד »
ספט 15, 2022
תמציות ריח בהתאמה אישית – כך זה עובד
ריח מוסיף נופך מיוחד ומשמעותי לאווירה בכל מקום בו נמצאים אנשים. חשבו על התחושות שעלו בכם כשעברתם ליד...
קרא עוד »
אוק 27, 2021
מה צריך לקחת בחשבון בבחירת מקום לחתונה קטנה?
העולם מתחלק לשני חלקים, כאשר רובו אוהב לערוך את החתונה של עצמו באולמות גדולים ובמקומות רחבי ידיים וכל...
קרא עוד »
ספט 22, 2021