מי מוביל את גני אירועים במרכז?

עולם האירועים הוא צבעוני ומיחד במינו. תחום עיסוק כל כך מגוון ומגוון שבו תכלית של כל מעמד היא לרגש, לשמח ולבדר הוא בהחלט מעניין ומאתגר אבל כל מי שנמנה על העוסקים בתחום האירועים בשנה האחרונה יודע ומבין שדברים השתנו לבלי הכר. הקורונה הובילה בעלי גנים ונותני שירותים רבים לחשב את מסלולם מחדש ולמצוא פתרונות יצירתיים לחיים בימי הקורונה.

 

קורונה ללא תאריך תפוגה

בשונה ממלחמה או מבצע צבאי שמתחילים ומסתיימים במועד מדויק ושעמם גני אירועים במרכז הארץ יודעים כיצד להתמודד הקורונה כאן כדי להישאר ולפחות בשנה הקרובה יידרשו גני אירועים במרכז הארץ למצוא פתרונות יצירתיים לכל ההגבלות והמגבלות שהתקופה מחייבת. הגבלת ההתקהלות למשל הפכה את גני האירועים הפתוחים למבוקשים ביותר והבולט ביניהם, בורג' בנימינה מציע חלל פתוח ואטרקטיבי בנוי טרסות עתיקות וציוריות לצד חבילות אירועים אטרקטיביות.

 

איפה אנחנו נמצאים?

בורג' בנימינה ממוקם בסמוך לכביש ארבע ובקרבת תחנת הרכב בבנימינה ולפיכך הוא נגיש ונוח להגעה. הוא טובל בירוק ונמצא ליד מטעי אבוקדו רעננים ומציע מתחם פתוח גדול עם פרגולות ענקיות וגם חללים סגורים שמותאמים לאירועים מצומצמים יותר עם שמירה על ההנחיות.

 

נוחות אינה מילה גסה

לנוחות בעלי האירוע ולמען הביטחון והשקט האישי, מאפשר הגן לשריין תאריך לאירוע מבלי להתחייב ומאפשר גמישות במספר האורחים לפי ההנחיות. ניתן לקיים אירועים עסקיים או פרטיים, בורג' בנימינה מביא את כל האמצעים הדרושים: חדר ישיבות, מתחם להקרנת מצגות וסרטים וכמובן תאורה מושלמת.

 

טבע, מורשת ומה שביניהם

בורג' בנימינה הוא מקום עם מורשת וזיקה היסטורית וככזה הוא מייצר אווירה מיוחדת במינה. הגן בעל וותק בתחום האירועים ובזכות הניסיון הרב יכולים בעלי המקום להתאים את עצמם לרוח התקופה. כך למשל, זוגות שמעוניינים להתחתן בתקופה מאתגרת זו יכולים לעשות זאת בשיטת האירוע המתגלגל: חלוקת האירוע לשלושה חלקים לפי קבוצות גיל מאפשרת לכל קבוצה לקבל את האירוע שיתאים לה ולבני הזוג זו הדרך לחגוג עם כמה שיותר אורחים.

 

אל תתנו לקורונה לשנות לכם את התכניות או להפריע לחלומות שלכם. בורג' בימינה ערוך ומוכן למצוא את הדרך לחגוג אתכם חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד לבחור את צמיד הטניס המושלם
צמיד טניס הוא תכשיט שעונדים על פרק כף היד. צמידי טניס נענדים באופן מסורתי על ידי נשים כאביזר לתלבושת...
קרא עוד »
ינו 04, 2023
עיצוב חדרי בלונים – כך תעשו זאת נכון
למה כולם התחילו לרכב את הטרנד המטורף הזה, סידור חדר בלונים? ומה הקטע הזה של לסדר חדר בלונים? וכמה זה...
קרא עוד »
אוג 31, 2022
אביזרי מין – זה לא כזה סוטה כמו שאתם חושבים
אם התדמית של אביזרי מין בעבר הייתה של סטייה או של אנשים שנמצאים תמיד בעוררות מינית: הרי שלא כך הדבר....
קרא עוד »
אוג 05, 2019