כיצד נמנע מטחורים?

המאמר באדיבות https://drk.co.il

אחת מהתופעות אשר יוצרת אי נעימות רבה בגוף לאדם הסובל ממנה נקראת: טחורים. מדובר על תופעה שכיחה למדי שלא מעט אנשים סובלים ממנה, אך יחד עם זאת, מאוד מובכים לדבר עליה. אולם, חשוב מאוד לדעת שניתן למנוע ואף לטפל בטחורים ובמידה ואתם סובלים מטחורים, חשוב מאוד לפנות לקבלת טיפול מתאים והמלצה לאורח חיים כלשהו שמטרתו היא להקל על הכאבים ואי הנוחות הרבה שהטחורים מסבים.

מהם טחורים

המעי והגס ופי הטבעת בגוף הם בעלי תפקיד חשוב מאוד. הם מסייעים בהפרדה שבין מוצק, נוזל וגזים. במידה וכלי הדם המצויים בפי הטבעת נמתחים, צונחים או מתרחבים, הדבר עלול לגרום לקרע או דלקת. אותם קרעים ודלקות קרויים טחורים. הטחורים יכולים להופיע בשל מגוון סיבות כגון: תקופת הריון שבה נפח הדם בגוף עולה, לאחר לידה, בשל לחץ נפשי, בשל פעילות גופנית מאומצת מדי, בשל עצירות קשה וכרונית או אפילו עצירות חד פעמית ועוד. אדם אשר סובל מטחורים עלול לסבול מכאב בעת מתן יציאה בשירותים, מדימום בעת יציאה ובעיקר בכאב רב הן כאשר האדם נכנס לשירותים והן לאחר השירותים.

האם ניתן למנוע טחורים?

בכדי למנוע מצב של טחורים, יש להקפיד על מספר כללים: ראשית כל, חשוב מאוד להקפיד על שתייה של הרבה מאוד מים במהלך היומיום. שנית, יש צורך להעשיר את התפריט היומי שלכם במזון עשיר בסיבים תזונתיים אשר מקלים על יציאות ולא יוצרים מצב של עצירות שיכולה לגרום לטחורים. מעבר לכך, כדאי מאוד להקפיד על אורח חיים שליו ורגוע, נטול לחץ רב מדי, פיזי או נפשי. רצוי להקפיד להיות בתנועה במהלך היום וגם אם אתם עובדים בעבודה שבה אתם יושבים במרבית היממה, כדאי מאוד שתעשו הפוגות מדי פעם לצורך שחרור הגוף ושרירי הגוף. במידה ואתם חשים כי אתם סובלים מטחורים, רצוי מאוד לבצע שטיפות לאחר שירותים או להשתמש במגבונים מיוחדים לניקוי. כמו כן, ניתן להיעזר במשחות מאלחשות שמטרתן היא להקל על כאבי הטחורים. ניתן לעשות אמבטיות ישיבה שעשויות להקל על הכאב ולשחרר את הגוף ועוד.

 

 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתיחת היתרונות הנסתרים של ציוד לאופנועים
בתור סמכות מובילה בתעשיית האופנועים, אני מתעמק ביתרונות של ציוד חיוני לאופנועים שמתעלמים מהם לעתים...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
מאגרי תמונות מומלצים
מסדי נתונים של תמונות שימושיים מאוד עבור מגוון רחב של פרויקטים יצירתיים. הם יכולים לשמש לעיצוב אתרים,...
קרא עוד »
ספט 03, 2022
למי יכולות לסייע הרצאות על תרבות ארגונית
תרבות ארגונית היא לא נספח לחברה, כי אפ חלק מהחברה בעצמה. התרבות הארגונית אחראית על אופן הפעולה של...
קרא עוד »
ינו 30, 2021