החלקה טבעית לחלוטין – יש כזה דבר?

כולנו יודעים כי כל הכימיקלים וכל החומרים שאר אותם אנחנו מורחים על השיער על מנת להחליק אותו, לצבוע אותו, לתלתל אותו וכדומה, הם חומרים מסוכנים ומזיקים מאוד לשיער.

אמנם התוצאות אותן מבקשת הלקוחה אכן מתגשמות. החומרים הללו מסוגלים להרבה מאוד. הם צובעים את השיער בדיוק בגוון הרצוי, הם מבהירים את השיער הכהה, הם מחליקים את השיער המתולתלת וגם מתלתלים את השיער החלק. הכול ממש לפי הזמנה של הלקוחה.

אך אם אנחנו בוחנים את התוצאות הן בטווח הקרוב והן בטווח הרחוק, אנחנו בהחלט מגלים כי החומרים הללו ממש לא עושים טוב עם השיער והתוצאות של הטיפולים הללו ממש גורמים להרס עם השיער.

השיער הופך להיות שיער יבש, שיער עייף, שיער חסר חיים ושיער ממש לא נעים למגע.

בדיוק מסיבה זו מחפשים כיום רבים את התחליפים הטבעיים ואת החומרים האורגניים אשר אלו יתנו את המענה המושלם אך מבלי לפגוע במראה של השיער ובמרקם שלו.

החלקה אורגנית – איך היא מתבצעת?

אז כאשר אנחנו מדברים על החלקה אורגנית (כפי שמציע סטודיו מקצועי להחלקה אורגנית), אנחנו למעשה מדברים על החלקה אשר היא מתבצעת על ידי חומרים טבעיים בלבד.

איך מזהים כי ההחלקה היא החלקה אורגנית?

ישנן החלקות שיער שונות , ההחלקה האורגנית שונה מאוד מההחלקה הכימית ואם אתם רוצים לבדוק האם אכן ההחלקה שבוצעה לכם היא החלקה טבעית לגמרי אתם יכולים לבדוק את הדבר באמצעות הבדיקות הבאות.

החלקה אורגנית אינה מעכבת שטיפה במים. מיד לאחר ההחלקה אפשר לחפוף את השיער באמצעות שמפו כך שאין כל בעיה של האדיפם המסוכנים העולים מהשיער כאשר נעשה שימוש בפן או במחליק שיער.

החלקה אורגנית היא ללא ריח חריף, החומרים אינם שורפים את העיניים או את הגרון וכאשר מיישמים את החומרים הללו על השיער, אין כל חשש ולא צריך להפעיל מזגן או וונטה לצורך שחרור האדים הרעילים. פשוט משום שאלו אינם רעילים.

תוצאות ההחלקה הטבעית הן תוצאות שאפשר לראות אותן מיד גם ללא כל צורך בייבוש בפן או שימוש בשמפו מיוחד. כמו כן אפשר מיד לאסוף את השיער.

אולי יעניין אותך גם קורס עיצוב שיער

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתכונים באנגלית: חשיפת התענוגות הנסתרים
המטבח האנגלי, השוכן לעתים קרובות בצל שכנותיו היבשתיות, מסתיר שלל של אוצרות קולינריים שמחכים להתגלות....
קרא עוד »
דצמ 31, 2023
יש לכם בעלי חיים? איזו כורסת טלוויזיה כדאי לכם לרכוש
כורסת הטלוויזיה היא אחד המקומות החשובים ביותר בכל בית ואחד מהמקומות המרכזיים בהם מבלים הרבה זמן...
קרא עוד »
אוג 13, 2019
דוגמאות לעיצוב חדרי מלון
חדר במלון הוא מקום שבו אנשים מבלים את זמנם כשהם בדרכים. זה המקום הכי חשוב עבורם וזה הרושם הראשוני שהם...
קרא עוד »
מרץ 04, 2023