במי כדאי להעזר כשמוצאים נזילת מים בבית?

המאמר באדיבות https://multitan.co.il

אנחנו חיים בעולם המערבי המשוכלל. העולם אשר בו התשתיות המשוכללות משרתות אותנו היטב ואנחנו לא תמיד זוכרים שהן קיימות. כך זה עם תשתיות המים הזורמים היטב מתחת לפני הקרקע ואינם מטרידים אותנו. כך גם עם תשתיות החשמל המספקים לנו זרם קבוע של חשמל בלי שנזכור כי יש מה שעומד מאחורי המתג ויש מי שדואג לנו מאחורי השקע.

מתי אנחנו בכל זאת נזכרים בכל המערכות המשוכללות הללו? כשישנן תקלות.

מים נוזלים

קורה לא פעם ואגב, לא רק בבתים ישנים עם תשתיות עתיקות או מתפוררות – כי נוצר פיצוץ בצנרת או שמתרחשת סתימה במעבר המים. זה יכול לקרות אי שם במיקום עלום לאורך הצנרת כאשר התוצאה הנראית לשטח היא נזילה של מים. זה יכול להיות נזילה מהתקרה, זה יכול להיות נזילה מאחורי קירות וגם נזילות בבתי השכנים המתגוררים מתחת.

מדובר בהחלט בתופעה לא נעימה ומטרידה. לא תמיד אנחנו יכולים להצביע מנין הנזילה מגיעה, מה גורם לה ואנחנו באמת מוצאים את עצמנו תוהים מה לעשות.

איתור נזילות בשיטה המודרנית

אז אם בעבר, נזילה הייתה בהחלט תקלה מטרידה במיוחד כי אף פעם לא יכולנו לדעת איך נגיע לסיומה של הסאגה, כמה זה יעלה לנו ואיך ייראה הבית שלנו לאחר התיקון. כי התיקונים בעבר כללו לא פעם הרמת מרצפות לצורך איתור התקלה. קידוח בקירות והרבה לכלוך ואבק, רק על מנת למצוא את מקור הבעיה. אחרי שכבר נמצא המוקד, היה גם הטיפול המורכב שנעשה באמצעים פשוטים ודלים אש לא פעם הותירו את הבית במצב שדרש שיקום יסודי, הרי שהיום, זה כבר ממש לא כמו שהיה בעבר. כיום ישנה האפשרות לאתר את מקור הנזילה באמצעים פשוטים וקלים מאוד. ישנו ציוד ייחודי של מצלמות משוכללות אשר אלו מסוגלות בהצצה קלה בלבד אל תוך הצנרת, להצביע במדויק על מקורה של הבעיה.

גם התיקון נעשה היום באמצעים משוכללים אשר מותירים את השטח כולו נקי, נעים ואסתטי.

אל מי תפנו?

אז בדיוק מסיבה זו חשוב לפנות אל איש מקצוע אשר מצויד בכל הכלים העדכניים.

אולי יעניין אותך גם איתור ליקויי בנייה

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גיטרות אקוסטיות
גיטרות אקוסטיות הן כלי מיתר המייצרות צליל באמצעות תנודות המיתרים. הן פותחו במקור בספרד במאה ה-16,...
קרא עוד »
ספט 13, 2022
הסודות של תכנון בתים פרטיים
המאמר באדיבות לבנות בשקט תכנון אדריכלי הידעתם, מה שעושה מהנדס שונה מאוד לעומת תפקידו של אדריכל...
קרא עוד »
מרץ 30, 2022
מה זה אזוסרפמיה?
לא מעט זוגות סובלים מבעיות פוריות אשר בגינן הם מתקשים להיכנס להריון בצורה טבעית. אחת מבעיות הפוריות...
קרא עוד »
ינו 26, 2021