איך מוציאים ספר שמע לאור

ספר שמע הוא השמעה של התוכן של הספר באופן מדויק אחד לאחד, כפי שהמלל מופיע בספר המודפס.

היתרונות של ספר שמע

הוצאת ספר שמע הוא פתרון מוצלח עבור כמה רבדים של האוכלוסייה. הוא מאפשר לעיוורים ולכבדי ראייה ליהנות מספר טוב. הם מקשיבים לפרקים השונים, עוצרים ובזמן הפנוי שלהם ממשיכים להקשיב לסיפור.

כמו כן הוא פתרון נוח מאד עבור מי שנמצא שעות ארוכות בכביש בנסיעה ובפקקי תנועה. בשעות המבוזבזות הללו, הוא מקשיב לסיפור מענין ומרתק וכך לוקח לו כמה ימים או שבועות והוא מסיים להקשיב לכל אורכו של הספר בשעות הללו. גם מי שמבצע פעילות ספורטיבית יכול להקשיב לספרי שמע באמצעות האוזניות כשהוא על ההליכון בחדר הכושר, או יוצא לצעידה היומית שלו בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב.

אם מדובר בספר עיוני אשר שופך אור על תחום מסוים הקשור לעבודה, אפשר להקשיב לו תוך כדי העבודה עצמה. ממשיכים לעבוד וברקע שומעים באמצעות האוזניות את המידע החשוב.

אופן הכנת ספר שמע

את אופציית הקריינות מבצעים רק לאחר שהספר מוכן באופן סופי ויש ממנו עותק מודפס. יש אפשרות שהסופר יהיה הקריין, אך הוא לא מספיק מקצועי או לחלופין בוחרים קריין מקצועי שזה תחום העיסוק שלו.

הקריין קורא את הספר כמה פעמים כדי להבין אותו לעומק ולתהות על כוונתו של הסופר, כאשר הוא כתב אמירה כזו או אחרת. בהתאם לכך הוא יתאמן על האינטונציה הנכונה, ההגייה ואופן העברת המסרים לאדם השומע.

זו חוויה נפלאה לשמוע ספר באופציה של השמע ולכן מבצעים זאת לספרים חדשים רבים כדי להגיע לקשת רחבה של קהלים. בתום הקלטת הקובץ, הוא עובר קידוד והתאמה לאייפון ולאנדרואיד.

 

הוצאה לאור של ספרי שמע זה עניין למקצוענים! אתם מוזמנים לפנות לספרי ניב שמתמחים בהוצאת ספרים דיגיטליים, ספרי שמע וספרים סטנדרטיים >>>

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה המחירים של ציוד לגני ילדים? מחירים – יצאנו לבדוק
כל גן ילדים חייב להתארגן לקראת התחלת שנת הלימודים ובין היתר לרכוש ולהצטייד בציוד מגוון. מרבית הציוד...
קרא עוד »
אוג 25, 2020
איך מוכרים רולקס
דרך סרטים, ספרים וסדרות טלוויזיה, למדנו כבר שמכירות היא אומנות בפני עצמה. אחת כמה וכמה, כשמדובר על...
קרא עוד »
אוק 13, 2020
שמלות כלה, קונים פעם בחיים, קונים מתאים
תעשיית שמלות הכלה היא שוק ענק והענף צומח במהירות במהלך השנים האחרונות. ההערכה היא שיש יותר מ-500,000...
קרא עוד »
מאי 30, 2023